vrijdag 18 maart 2011

Gek op gnolls!





Nu ik de eerste gnoll onderzocht heb, laat ik de tweede ook maar eens bekijken, heb ik het meest stinkende ras gehad. Goed, mannelijke gnoll dus. Tim. Ah, ik herinner me de naam, ik denk dat het Ambros was.

Schuw geval, die gnoll. Hij leek even een goede verkenner, maar weigerde na zijn eerste tripje verdere dienst. Iets van een stapel lijken, zijn familie, heb er verder niet veel aandacht aan besteed. Had je je familie maar beter moeten beschermen. Hoewel, nu ik erover denk... Waarom zouden ze hem in leven hebben gehouden en zijn familie afgemaakt? Hm. Hadden ze hem willen laten paren met het teefje? Maar wie zou nu gnoll welpjes willen kweken?

Hij is wel wat handig moet ik toegeven. Zette zijn mes meteen in de schroeiplek die ik maakte bij de wachter, en kan goed mikken met zijn kruisboog. Lijkt me ook wel vlugge vingers te hebben. Misschien moet ik mijn beurs beter in de gaten houden... hoewel... ik ben menselijk en ik ken magie, in alle opzichten superieur dus.

Een van de stemmetjes zegt iets over gelijke rassen... Ach Jenos, zet die stemmen uit voor je helemaal gek wordt.

2 opmerkingen:

  1. Misschien moet ik er toch maar eens bij zeggen dat humans per definitie wat racistisch zijn volgens onze DM... ^^

    BeantwoordenVerwijderen